Organizator:

Nasza misja

City Marketing. Outdoor przyjazny miastu.

City Marketing porządkuje przestrzeń publiczną w zgodzie z nową ustawą krajobrazową i przy okazji usprawnia zarządzanie siecią nośników reklamy zewnętrznej na terenie miasta. W ramach inwestycji w 2019 r. w stolicy Wielkopolski pojawiło się 150 nowych wiat przystankowych, a do końca tego roku będzie ich aż 300, czyli co trzecia wiata przystankowa będzie nowa. 

Gwarantujemy:

  • efektywne dotarcie z przekazem reklamowym do blisko miliona mieszkańców aglomeracji poznańskiej,
  • doskonałą lokalizację nośników reklamowych,
  • wysoką jakość oraz estetykę reklamy.

Wpływamy na otoczenie:

  • od połowy 2019 roku systematycznie wymieniamy wiaty przystankowe na nowoczesne i funkcjonalne,
  • na dachach wybranych wiat przystankowych nasadzony będzie rozchodnik, dzięki czemu wiaty te będą bardziej ekologiczne,
  • nieodpłatnie udostępniamy wolną przestrzeń reklamową wybranym inicjatywom lokalnym działającym na rzecz miasta Poznania.