Organizator:
#

City Marketing - Outdoor przyjazny miastu

City Marketing to nowy podmiot na rynku reklamy zewnętrznej. Powstał, by kompleksowo utrzymywać, zarządzać i rozwijać sieć nośników na terenie Poznania przy poszanowaniu estetyki i lokalnej przestrzeni publicznej. Gwarantujemy najbardziej efektywne dotarcie z przekazem reklamowym do mieszkańców aglomeracji poznańskiej, dzięki najlepszym lokalizacjom i różnorodności nośników reklamowych.

Wyróżniają nas: estetyka, innowacyjność i lokalność.

Nasi klienci:

Aktualności

Targi dają więcej dla Poznania, czyli City Marketing na rzecz lokalnego biznesu

Przedstawicie branży spotkań wesprą poznańskie firmy w ramach akcji TARGI DAJĄ WIĘCEJ dla Poznania. Bezpłatna ekspozycja oferty oraz warsztaty edukacyjne mają pomóc w ożywieniu sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw

Przedstawicie branży spotkań wesprą poznańskie firmy w ramach akcji TARGI DAJĄ WIĘCEJ dla Poznania. Bezpłatna ekspozycja...

Wróciliśmy do gry – za nami Targi HOBBY, Animal Fest i wystawa Dinozaurów 3D

W sobotę i niedzielę (5-6 września 2020) roku na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich otworzyliśmy jesienno-zimową...

Wróciliśmy do gry – za nami Targi HOBBY, Animal Fest i wystawa Dinozaurów 3D

W sobotę i niedzielę (5-6 września 2020) roku na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich otworzyliśmy jesienno-zimową...

Kolejne ekowiaty już stoją przy poznańskich ulicach

Dach rozchodnikowy, który pokrywa ekowiatę, to 9 mkw zieleni w mieście, które pozwalają na zmagazynowanie w czasie deszczu...

Poznań Moto Fest – setki samochodów i wiele emocji

Motoryzacja powróciła na Międzynarodowe Targi Poznańskie w świetnym stylu. Ostatni weekend czerwca upłynął pod znakiem pięknej...

Poznań Moto Fest – setki samochodów i wiele emocji

Motoryzacja powróciła na Międzynarodowe Targi Poznańskie w świetnym stylu. Ostatni weekend czerwca upłynął pod znakiem pięknej...

Kampania "Wracamy do gry" na nośnikach City Marketingu

#WracamyDoGry to kampania, która ma na celu pokazać, że podmioty takie jak Grupa MTP, Miasto Poznań, Port Lotniczy Poznań-Ławica...

"Sukces po poznańsku" ma już 2 lata!

Najlepszy lifestylowy magazyn w Poznaniu skończył 2 lata. W najnowszym numerze m.in. o powrocie do normalności mówi Jacek...

"Sukces po poznańsku" ma już 2 lata!

Najlepszy lifestylowy magazyn w Poznaniu skończył 2 lata. W najnowszym numerze m.in. o powrocie do normalności mówi Jacek...

Firmy wyłudzające dane i opłaty za wpisy do niewiarygodnych katalogów targowych znów aktywne !

Z niepokojem obserwujemy, że w przededniu ponownego otwarcia targów po epidemii COVID-19 wznowiły działania firmy wyłudzające...

Wygraliśmy przetarg na wyłączną obsługę portu lotniskowego Poznań - Ławica

W 2018 Port Lotniczy Poznań-Ławica obsłużył ponad 2 miliony pasażerów a w ofercie ponad 42 kierunki lotów np. do Aten, Dortmundu...

Wygraliśmy przetarg na wyłączną obsługę portu lotniskowego Poznań - Ławica

W 2018 Port Lotniczy Poznań-Ławica obsłużył ponad 2 miliony pasażerów a w ofercie ponad 42 kierunki lotów np. do Aten, Dortmundu...

200 wiat w 2020 roku – deklaracja Grupy MTP i PIM-u podczas konferencji prasowej

Stoi na przystanku tramwajowym przy ul. Hetmańskiej, nazywa się „Rolna” i jest 150. wiatą przystankową wymienioną w 2019...

City Marketing partnerem konkursu Stop Hate

Stop Hate to międzynarodowy konkurs na poster o tematyce antyprzemocowej.

City Marketing partnerem konkursu Stop Hate

Stop Hate to międzynarodowy konkurs na poster o tematyce antyprzemocowej.

Reklama wspiera Dzieciaki Chojraki

Symboliczny czek na 100 tysięcy złotych dla Dzieciaków Chojraków odebrał podczas gali Grand Prix Cavaliady prezes stowarzyszenia...

Pozytywnie zaskoczyliśmy pasażerów MPK

Od 26 lipca pasażerowie komunikacji miejskiej mogą spotkać obok wybranych nowych wiat przystankowych stoiska z pyszną kawą...

Pozytywnie zaskoczyliśmy pasażerów MPK

Od 26 lipca pasażerowie komunikacji miejskiej mogą spotkać obok wybranych nowych wiat przystankowych stoiska z pyszną kawą...

Kampania Fundacji Dzieciaki Chojraki na nośnikach City Marketingu

City Marketing zrealizował kampanię zachęcającą do przekazania 1% podatku dochodowego na Fundację Dzieciaki Chojraki.

Kampania Fundacji Dzieciaki Chojraki na nośnikach City Marketingu

City Marketing zrealizował kampanię zachęcającą do przekazania 1% podatku dochodowego na Fundację Dzieciaki Chojraki.