City Marketing z kampanią dla pierwszego na świecie Żappka Store
Jedyny na świecie, w pełni autonomiczny, czynny 24 godziny na dobę, w dodatku bez kas i bez obsługi! Żappka Store, bo to o nim mowa, pojawił się w na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Kampanię promującą nową usługę Żabki wśród poznaniaków można spotkać na nośnikach City Marketingu.
Już od 14 czerwca br. klienci mogą zrobić zakupy w kilka sekund w pierwszym Żappka Store otwartym na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Żappka Store jest połączony z aplikacją żappka i nie ma w nim ani kas, ani obsługi. Placówka jest dostępna 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu, dzięki czemu klienci mogą korzystać z niego o dowolnej porze dnia czy nocy. Żappka Store wykorzystuje innowacyjną technologię opartą o AI, która powstała dzięki współpracy Żabki Future z amerykańską firmą technologiczną AiFi.
Jak to działa?
Zakupy w Żappka Store są bardzo proste. Wystarczy smartfon z zainstalowaną aplikacją żappka oraz aktywacja usługi Żappka Pay. Przed wejściem do Żappka Store aplikacja wygeneruje jednorazowy, przypisany do punktu kod QR, który należy zeskanować na czytniku przy drzwiach. Po zeskanowaniu kodu, drzwi otworzą się automatycznie. Gdy będziemy już w środku, zakupy zajmą tylko chwilę – wystarczy wziąć z półki wybrane produkty i… wyjść.
Zamontowany w Żabka Store system kamer, wykorzystujący algorytmy m.in. deep learning, rozpozna zdjęte z półek produkty, naliczy odpowiednią kwotę, po czym sfinalizuje płatność za pomocą podpiętej do Żappka Pay karty płatniczej. System nie identyfikuje klientów, nie zapamiętuje również obrazu, co gwarantuje pełne zachowanie prywatności i bezpieczeństwo.
Foto: materiały prasowe
Innowacje warte... promocji
Nic więc dziwnego, że kiedy mowa o innowacjach wartych Poznania, do akcji wkracza City Marketing, zapewniając odpowiednią komunikację, która dociera do mieszkańców tego miasta. Do promocji aplikacji wykorzystaliśmy słupy klasyczne i citylighty, ekrany LCD oraz plakaty umieszczone w wiatach przystankowych oraz nośniki na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich komunikujące o usłudze Żappka Store. Zasięg reklamy poszerzy także nowoczesny - o powierzchni 212 mkw - ekran LED zlokalizowany przy głównym wejściu targowym, na holu wschodnim MTP.
Te ostatnie nośniki umiejscowione są w ścisłym centrum Poznania, w bezpośrednim sąsiedztwie dworca autobusowego i kolejowego, a także galerii handlowej i muzeów. To miejsce, w którym znajdują się prestiżowe hotele, kawiarnie, restauracje, sale konferencyjne, targi i biurowce. Lokalizacja sprzyja więc nie tylko promocji, ale także dostępności sklepu dla milionów mieszkańców aglomeracji poznańskiej i podróżnych - niezależnie od czasu.