1,5% z City Marketing
City Marketing wspiera dobro: reklama przyjazna nie tylko przestrzeni, ale też ludziom! Razem z organizacjami pożytku społecznego tworzymy miasto przyjazne nie tylko wizualnie, ale i wrażliwe społecznie.
W City Marketing wierzymy, że „Reklama przyjazna miastu” to coś więcej niż tylko dbanie o ład przestrzenny. To również odpowiedzialność społeczna – dlatego w okresie rozliczeń podatkowych wspieramy działania organizacji non-profit, które realnie zmieniają świat wokół nas.
Na naszych klasycznych i nowoczesnych nośnikach reklamowych pojawiły się wspierane przez nas kampanie społeczne organizacji takich jak Fundacja In_Spire i Drużyna Szpiku. Ich praca zasługuje na szerokie wsparcie – również to widoczne w przestrzeni miejskiej.
Zachęcamy tych, którzy jeszcze nie przekazali swojego 1,5% podatku, do zapoznanie się z "dobrym dziełem" organizacji, które wsparliśmy w tym roku:
Fundacja In_Spire (KRS 0000960658) promuje zdrowy rozwój dzieci poprzez sztukę, edukację i działania profilaktyczne.

Fundacja Drużyna Szpiku (KRS: 0000298748) ratuje życie poprzez promowanie idei dawstwa szpiku oraz wsparcie dla pacjentów onkologicznych.
